Csajok az iwiw-en avagy WTF???

2009.07.23. 22:59

Gondolom Te is iwiw-es felhasználó vagy és keresed a rég eltűnt cimboráid, iskolatársaid, kollégáid, rokonaid stb. Ez eddig szép és még a rendőrség is örül az új adatbázisnak. Nade. Van a külföldi közösségi portál az arckönyv, ahol kis hangulatos alkalmazásokkal üthetjük el időnket. Ezt látván az iwiw-esek is bevezettek 1-2 alkalmazást, többek közt a Csajok és Pasik-at. Ez egy ilyen társkereső okosság mit utólag kiderült. Kezdődött ott a történet, hogy nézem a szokásos napi leveleim, s volt egy ilyen, hogy iwiw blabla B. randizna veled. Mondom ez szpem, de az iwiw nem szokott... belépek s lám lám van az említett applikáció, s engem kívánatosnak tartott az említett hölgyemény. Fícsör, hogy azonnal le is tudjuk informálni az iwiw adatlapja alapján a tettest. Nos B. egy szemrevaló ... (arra is, ehhhe) leányzó, szép haj, szép szem, jó test, kisugárzás is okés, csak picit idősebb mint kéne: 31 éves a leányzó. Most mire gondol ilyenkor az ember fia? 1, Egy ordas QÁ-val állunk szemben, aki nem bírja visszatartani a hormonokat (értem úgy, hogy negatív vagyok és azt gondolom, hogy nem én vagyok az egyedüli akinek írt, hogy : "uhhh gyere bébi együnk ekkis meggyet")vagy 2, Kissé pedofil szegénykém (27 vagyok és nálam +/- 2 év az elv, az elv, ami hamar oldódik bizonyos folyadékokban, szal nem sziklaszilárd dolog ez, csak az optimumot jelenti nálam) 3, Pozitív próbálok lenni és jobban megvizsgálom az esetet, s alapjában véve ha nem vagyok gyanakvó, meg negativ, meg előítéletes: Tényleg szép lány, semmi hiba nincs benne, de én nem tudom magam elképzelni mellette. Plusz ugye a kislányok szeretnének gyereket... na én még nem tartok ott.. most el tudsz engem képzelni egy kiskölökkel a karomban? Nemhiszem. Szeretem a gyerekeket, mert tök jól elmarhulok a kiskölkökkel vendégségben, de azokat vissza lehet adni a feladónak. Plusz az egy drága, időigényes sport, az meg már van egy :)

Szal vannak még furcsa dolgok na.

mástéma: Már régóta hiányoltam magamról egy hátizsákot az airsoft nagyjátétkokon, mert nem tudtam magammal vinni a kajámat, üccsimet, golyókat, akksikat, stb. Így ma vettem egy faxa hátizsákot erszoftra :) Bundeswehr hátitatyó, egy nagy és egy kicsi tárolóval illetve a két oldalon 1-1 zseb. Használtan vettem 1500 pézé. Erszoftra jólesz. Már csak egy kemölbekk kell bele és nem halok szomjan MENET KÖZBEN sem :) Zsír, nem?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sirsnatchington.blog.hu/api/trackback/id/tr921263983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JaXx · http://djmarcell.hu 2009.07.23. 23:59:31

Akkor jólvigyázz nehogy leitasson téged az említett leányzóó... :D

SirSnatchington 2009.07.24. 00:08:26

@JaXx: Kommunikáció csak ennyi volt közöttünk, hogy jelezte hogy randizna... de télleg nemtom hova gondol. Furi...

Sparkdust 2009.07.25. 20:50:01

@SirSnatchington: Jaj szegény fiúkák de sajnállak titeket... egy nő kiakar titeket használni... borzalom :S

Amugy tényleg nem értem meg miért vagy ezen annyira fenn akadva. Jelezte, hogy tetszel neki te nyugtáztad ennyi. Kész...
süti beállítások módosítása